Inlägg 3

Paradise Hotel

Jag hade inte mycket för mig ikväll. Då en god vän sa till mig att Paradise Hotel hade satt igång. Jag som tycker att föregående säsonger inte har varit allt för bra förväntade mig ingenting.

Men det var faktiskt helt okej, jag såg dom två första episoderna idag och jag är redan fast. Det var mycket drama redan i första avsnittet. Man fick se både det ena och det andra. Jackie och John hade sex efter lite natthångel i poolen. "Jag är så jävla kåt. Vad ska vi göra? ska vi knulla" sa Jackie och så blev det.
En dokusåpa som innehåller, Sex, intriger, halvnakna attraktiva unga tjejer. Jag vet inte om det kan bli så mycket bättre än så. En helt klart underhållande dokusåpa.
Paradise hotel får en tumme upp av mig i alla fall.
/ Robban
Ursäktar för att detta blev en så kallad "wall of text" Vet inte varför det blev så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0