Inlägg 1

Startar denna blogg som en casual portal för alla som gillar media, vare sig det är film, musik, serier, spel eller vad det nu kan tänkas vara. Ni väljer själva. Dock kommer jag och mina medarbetare inte falla för påfrestningar, vi skriver och tipsar om det vi gillar, det vi går igång på. I mitt fall, kan jag börja med en presentering av mig själv.

Personlig fakta:

Namn : Bumbi
Ålder : 18 (19 på torsdag)
Sysselsättning : Arbetslös / Halo 3

Om film:

Favoritfilm : Vet ej, finns så många jag gillar. Kan nämnas att The Wackness slår högt.
Favoritgenre : Skräck/Komedi, dock så gillar jag allt men kollar mest på skräck/komedi, ganska ofta sammanslaget.
Favoritskådisar : Mark Wahlberg, Jason Segel, Paul Rudd, för att nämna några.
Film med bäst soundtrack : The Wackness, Where The Fuck Is Santa.

Om serier:

Favoritserier: Entourage, O.C. och Californication slår högst. Bakom finns annars serier som 2½ Men, Scrubs, How I Met Your Mother, One Tree Hill och många fler.
Favoritkaraktär: Turtle från Entourage, inga problem. Tätt bakom ligger Hank Moody och Charlie Runkle från Californication, samt Barney Stinson från HIMYM.
Favoritskådisar: Jerry Ferrara (Turtle), David Duchovny (Hank Moody), Neil Patrick Harris (Barney Stinson)

Om musik:

Favoritband: Har inget direkt, stora influenser genom åren har varit Bullet For My Valentine, Disturbed och andra metalband.
Favoritlåt: Green Day - Good Riddance. Får mig varje gång.
Favoritspelning: Disturbed, Metaltown 09. Magiskt.
Drömspelning: System Of A Down, återförenat, i Madison Square Garden. Helt jävla mindblowing.

Om spel:

Favoritspel : Halo 3 multiplayer, Gears of War 1 och 2 campaign.
Favoritgenre: Shooter
Ser fram emot: Army Of Two 2, The Saboteur, Halo Reach.
Favoritutvecklare: Bungie, Epic Games, InfinityWard

Sådär, det var lite av det jag gillar. Har ni aldrig hört talas om något eller några av alla saker jag skrivit, leta gärna reda på det, kolla och sen lämna en kommentar. Ska höra med Robin imorrn om han kan tänka sig att skriva en presentation om sig själv nån dag snart.

We out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0