Blandat

Film.
Vill först och främst be om ursäkt för den gångna veckan då vi bara postat ett inlägg eller något, både jag och Robin har haft lite annat i tankarna att ta itu med. Lovar dock att vi ska bättra oss, eller åtminstone jag nu när Robin fått "jobb" och det. Har kollat på en hel del film även om jag inte skrivit om det här, men känner att jag bara skriver en liten lista över filmer jag rekommenderar istället för att recensera de, ni får helt enkelt lita på min smak.

Gamer (2009) med Gerard Butler, Ludacris, Michael C Hall mm

One Last Thing (2005) med Michael Angarano, Wyclef Jean, Matt Bush mm

The Tournament (2009) med Robert Carlyle, Ving Rhames, Ian Somerhalder mm

The Wackness (2008) med Ben Kingsley, Josh Peck, Method Man mm, en personlig favorit kan tilläggas.


Serier.
Har även kollat en hel del serier, främst på dagtid då man är arbetslös och inte har nåt bättre för sig. För er som inte kollar så mycket serier kan jag ju varmt rekommendera:

How I Met Your Mother

Flashforward

One Tree Hill

The O.C.


Spel.
I spelvärlden händer det ju nästan alltid saker, även om det kanske är en liten torka nu efter de sjukt stora släppen i Assassin's Creed 2 och Left 4 Dead 2, har fortfarande inte skaffat AC2 men det är förhoppningsvis på gång, och recensionen på Left 4 Dead 2 kan ni läsa några inlägg ner. Kan dock nämna att Avatar släpps snart, ni vet spelet som bygger på filmen av James Cameron (Titanic, Terminator) som har biopremiär snart.


Musik.
Finns inte så mycket att skriva, tror nästan att de flesta av er har Spotify. Kan dock tipsa om några låtar som jag tycker är väldigt bra just nu.

Kanye West - Homecoming

Creed - Bullets

Chumbawamba - Tubthumping

Anberlin - The Feel God Drag


Det var allt för idag, kommer någon gång den närmsta veckan skriva ihop en lista om vad man kan ge bort i julklapp om man har någon bror eller syster eller kanske till och med någon filmintresserad förälder. Skriver då upp lite elektronik och sånt som kan vara bra att ha också. Och ha tålamod med oss är ni snälla, vi kommer att bli bättre på att skriva inlägg så fort vi får häng på det, jag lovar.

Bumbi out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0